Sommaren 1979 blei båten seldt til Pinsemenigheten Filadelfia, Oslo, og fekk namnet ”Fredsbudet”.  Båten ble kjøpt og innvidd til å væra eit møtetilbud til kystbefolkingen, som eit flytande bedehus.  Fredsbudet viktigaste oppgåve var å formidla det kristne budskap gjennom tale, sang og litteraturspredning.  Teamet som tjente om bord, skifta frå tid til annan.  Dei var alle med i det kristne arbeidet og kom frå forskjellige menigheter rundt i landet.  Skippar, maskinist, bestyrar, kokke og evangelist, utfylte kvarandre både på det praktiske område og i det direkte evangeliske arbeidet.

 

Fredsbudet i Oslo

Fredsbudet i Oslo

Fredsbudet ved Vik i Sogn 25. mars 2003

Fredsbudet ved Vik i Sogn 25. mars 2003

Fredsbudet ble bygd om i 1979/80 ved Fyllingen Slipp AS i Langevåg ved Ålesund. Lastekarmane blei tatt vekk,  postkontoret forsvann, og det ble byggd ny messe på styrbord side.  Benkeradene i nedre salong ble fjerna, salongen ble delt og ein fekk eit oppholdsrom for mannskapet og ein lesesal.  Det blei også laga to ekstra lugarer for offiserer i akterkant av salongane nede.  Skorsteinen blei flytta bakover, og øvre salong ble forlenga akterover og ble byggd om til møtesal.  Seinare så blei også mast og bom fjerna.

I juli 2007 kjøpte Øygardsbåtane AS ”Fredsbudet”, for å bevara den som eit veteranskip for regionen.  Vår oppgåve er å ta vare på fartøyet for framtida som den siste rutebåt som var i rute i Sotra og Øygardsområdet.

Fredsbudet ved kai i Siggjavåg 15.februar 2006

Fredsbudet ved kai i Siggjavåg 15.februar 2006

Rederiflagget endelig på plass.

Rederiflagget endelig på plass.

Sotrabrua i sikte, lørdag 21. juli 2007

Sotrabrua i sikte, lørdag 21. juli 2007

Framme ved Solsvik kai, Sotra, lørdag 21. juli 2007.

Framme ved Solsvik kai, Sotra, lørdag 21. juli 2007.

Å sette fartøyet i stand igjen slik det var før 1979 vil bli umulig.  Det er skjedd for store endringer for å få det til.  Men vi vil prøva å gjennskapa det som er realistisk.  Få montert nye benkerader i salongane på begge dekk.  Få på plass ny mast og bom, skifte alt om er dårlig og nedslitt, med nye ting i samme gamle stil.  Pusse, male og lakke, så skal M/S Vestgar skina igjen. 

TEKNISKE DATA:
Byggeår:                    1957
Kallesignal                LMEA
IMO-nr.                      IMO 7739997
Bygget:                      P. Høivold Mek. Verksted, Kristiansand
Tonnasje                   215 TBR, etter 1980 229,7 TBR
Lengde:                     115,6 fot – 35,23 meter
Bredde:                      20,9 fot – 6,35 meter
Dybde:                       8,8 fot – 2,70 meter
Passesjerkapasitet: Ny 252 pass. Har ikke pass.sertf. nå
Fart:                           12 knop
Hovedmotor:             1 stk Wickmann Diesel, 480 HK
Hjelpemotor:             2 stk Lister Diesel à 27 HK
Lugarer:                     9
Salonger:                   2
Toalett:                      4